خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

معجزات معمولی برای تو (آرشیو)

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیمعجزات معمولی برای توعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

امروز برایت روزی سرشار از معجزات معمولی را آرزو می کنم. 

یک فنجان قهوه تازه که خودت آن را درست نکرده ای. 

یک تلفن غیر منتظره از یک دوست قدیمی. 

وقتی عجله داری چراغ خطرهای سبز در مسیرت به محل کار یا برای خرید. 

برایت روزی پر از چیزهای کوچکی آرزو می کنم که باعث شادیت می شوند: 

سریع ترین صف در سوپرِ٬ 

یک شعر زیبا در میان ترانه های رادیو٬ 

رنگین کمانی بالای سرت در آسمان٬ 

کلیدهای درست همان جایی که دنبالشان می گردی٬ 

برایت روزی پر از شادی و کمال آرزو می کنم. 

نمونهای بسیار کوچکی از کمال که احساس غریبی به تو می دهند. 

این احساس که خداوند به تو لبخند می زند 

و به آرامی مراقب توست 

زیرا تو انسانی هستی استثنایی و نادر

->->

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد