خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

خلوت من

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت یاد آر که من منتظر و چشم به راهم

بعضی روزها...

                               

بعضی روزها در سال، شما حق دارید که انتظار داشته باشید از بقیه ی روزها، کمی بهتر باشد.

منظورم مناسبت های خاصی است که یا به صورت عمومی جشن گرفته می شود یا مختص خود شماست.

مثلا در روز تولد آرزوی تبریک، کادو، کارت، شاید مهمانی و یا یک شام دو نفره ی رمانتیک حق شماست

  

مثلا من دوست دارم توی این روز عزیزانم بخوان که منو ببینن!

توی این روز خاص از اس ام اس و تلفن و ایمیل و هر چیز دیگه ای که حضور افراد را مجازی کنه متنفر می شم

واگه اونی که ازش خیلی انتظار دارم به یکی از اینا بسنده کنه چه روز دلگیری را  خواهم گذراند

یک روز در سال که بیشتر نیست...

بعضی ها هم دوست دارند وقتی ایمیل را چک می کنند حداقل چند نامه ی تبریک درآن ببینند

این انتظار به  هر شکل و اندازه ای که باشد طبیعی است

و چه شیرین است دریافت نامه یا هدیه یا دعوت از سوی کسی که هیچ وقت انتظارش را نداشتید... ولی آرزویش را داشتید...

می دانید او کیست؟ پیشنهاد می کنم نام او را به خودتان بگویید.

 

پاسخ شما احساس واقعی شما را نسبت به افرادی که در زندگی تان وجود دارند بیان می کند. احساس هایی که حتی خود شما به احتمال زیاد از آنها آگاه نیستید.

 

آن فرد که شما با کمال ناباوری به تبریکش نگاه می کنید در حقیقت فردی است که دوست دارید بیشتر مراقب شما باشد و یا توجه بیشتری به شما داشته باشد.

 

 این فرد را شما دورادور می پرستید و چه می دانید شاید او دورادور تمام حواسش را به شما معطوف داشته، یا شاید با این فرد آشنایی اندکی دارید و یا شک و تردید برای برقراری ارتباط با  او دارید و یا شاید دوستی است که مدت ها از او خبر ندارید؟ به هر حال هر که باشد زمان آن فرا رسیده که اولین قدم را برای ایجاد برقراری ارتباط بردارید.

 

از دیدگاه روان شناسانه، این فرد برای شما فردیست که در حقیقت شما محبت و احساس های او را حق مسلم خود می دانید.

 

این هم یه راه جدید واسه پیدا کردن نیمه ی گمشده!  کسانی  که شاید فرسنگ ها از هم دور باشند ولی رشته ای نامرئی آنها را به هم پیوند می دهد...

 برگرفته از مجله شادکامی و موفقیت (فرهاد مدرس) البته با اندکی دستکاری!

 

نمی دونم تا چه حد تونستم منظورمو برسونم،در یک کلام چشم به راه معجزه نمانید دست به کار شید و از بین عزیزان عزیزترین را انتخاب کنید. که هیچ چیز شیرین تر از داشتن توجه و مراقبت عاشقانه ی یک همراه نیست.